Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ільтьо Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Мілашовська О. І. Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України [Електронний ресурс] / О. І. Мілашовська, Т. І. Ільтьо // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 16-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_5
| 2. |
Чорій М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Електронний ресурс] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41 Розкрито суть поняття "туристська дестинація", доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їх переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
| 3. |
Хаустова К. М. Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін [Електронний ресурс] / К. М. Хаустова, М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 1. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2020_1_8 За умов швидких змін на ринку готельних послуг формування адаптивної продуктової стратегії та вибір відповідних інструментів її реалізації є необхідною передумовою виживання та забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємства готельної індустрії. Дослідження теоретичних підходів до формування та реалізації продуктової стратегії підприємства готельного бізнесу в умовах ринкових змін має теоретичне та прикладне значення. Досліджено наукові підходи до проблем адаптивності стратегічного правління підприємствами готельного бізнесу та процесів формування продуктових стратегій. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. В науковій літературі недостатньо дослідженими залишаються питання розробки та адаптації продуктових стратегій готелю в умовах ринкових змін. Завдання полягає у визначенні сутності та підходів до формування продуктової стратегії готельного підприємства в умовах ринкових змін. Досліджено підходи до визначення продуктової стратегії, уточнено сутність поняття продуктова стратегія підприємства готельного бізнесу, систематизовано види продуктової стратегії готельних підприємств, обгрунтовано методичні підходи до процесу її формування та інструментів забезпечення адаптивності в сучасних умовах. Висновки: проведені дослідження дозволяють зробити висновки щодо напрямків удосконалення процесу формування продуктової стратегії готельного підприємства, який запропоновано здійснювати у три етапи (вибір стратегічної зони господарювання, визначення типу продуктової стратегії та розстановка акцентів), кожний з яких дозволяє окреслити основні напрямки забезпечення конкурентних переваг із врахуванням змін у ринковому середовищі.
| 4. |
Ільтьо Т. І. Перспективи розвитку національного туризму в умовах кризових явищ [Електронний ресурс] / Т. І. Ільтьо // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_3_12
| 5. |
Мілашовська О. І. Аналіз розвитку готельно-ресторанного бізнесу України в контексті сучасних викликів [Електронний ресурс] / О. І. Мілашовська, Т. І. Ільтьо // Бізнес Інформ. - 2021. - № 6. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_6_22 Актуальність обраної теми дослідження обумовлена необхідністю аналізу рівня економічного розвитку та пошуку нових шляхів розвитку готельно-ресторанного бізнесу (ГРБ) в умовах сучасних викликів. ГРБ відіграє важливу соціальну, іміджеву та економічну роль у розвитку національної економіки, виступає забезпечувальною складовою туризму та створює робочі місця для значної кількості населення. В умовах пандемії СOVID-19 бізнес зіштовхнувся з рядом нових і непередбачуваних проблем, які призупинили динамічний розвиток галузі та потребують розроблення нових стратегічних рішень щодо адаптації в трансформаційних умовах. Мета роботи - аналіз економічного розвитку сфери ГРБ в Україні в контексті сучасних викликів, пов'язаних із пандемією СOVID-19, і пошук відповідних напрямків адаптації бізнесу до нових умов. Проаналізовано тенденції економічного розвитку сфери гостинності України в розрізі основних видів економічної діяльності, а саме: діяльності з тимчасового розміщення та організації харчування. Виокремлено основні проблеми розвитку даних видів економічної діяльності в умовах карантинних обмежень і в постпандемійний період; досліджено вплив карантину на економічне становище бізнесу. Запропоновано основні напрямки адаптації підприємств ГРБ в нових умовах. Наукова новизна полягає в проведенні економічного аналізу, оцінці перешкод і ризиків розвитку ГРБ та визначенні основних шляхів відновлення та розвитку галузі в контексті сучасних викликів. Практична значущість статті полягає у визначенні рівня розвитку ГРБ та розробці основних напрямків адаптації підприємницької діяльності в нових умовах.
| 6. |
Ільтьо Т. І. Концептуальна модель збалансованого розвитку підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу Карпатського економічного району [Електронний ресурс] / Т. І. Ільтьо // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 7. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_7_6
|
|
|